اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

رادیو اربعین| روند تردد زوار خارجی از طریق مرزهای زمینی ایران در جریان است

رئیس کمیته اتباع ستاد اربعین حسینی گفت: با توجه به توافق صورت گرفته، روند کار تعریف شده است. دیگر اعمال سلیقه نمی‌شود و کمک‌های خوبی در این زمینه از سوی طرف عراقی انجام شده است.

رادیو اربعین| روند تردد زوار خارجی از طریق مرزهای زمینی ایران در جریان است

به گزارش خبرگزاری فارس، صادق رضا دوست، رئیس کمیته اتباع ستاد اربعین حسینی، در مصاحبه با رادیو اربعین با بیان اینکه بعد از سفر اخیر وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین به عراق توافقات خوبی بین دو کشور در ارتباط با سفر اتباع و زوار خارجی از مرز ایران به عراق انجام شد، عنوان کرد: بعد از این سفر و توافقات صورت گرفته، در حال حاضر شاهد این هستیم که زوار پاکستانی از طریق مانیفست وارد کشور ما می‌شوند و با همان مانیفست به عراق سفر می‌کنند.

 این مقام مسئول در وزارت کشور با بیان اینکه روز گذشته تعداد زیادی از اتباع افغانستانی و پاکستانی از طریق مرزهای زمینی، ایران را به مقصد عراق ترک کردند و شکل کار به صورت روان در جریان است، خاطر نشان کرد: با توجه به توافق صورت گرفته، روند کار تعریف شده است. دیگر اعمال سلیقه نمی‌شود و کمک‌های خوبی در این زمینه از سوی  طرف عراقی انجام شده است.

رضا دوست با بیان اینکه برگه گذر عبور همچنان اعتبار دارد و کسانی که دارای مدارک لازم باشند، برای عبور از مرز مشکلی ندارند، گفت: متاسفانه برخی از اتباع  عزیز افغانستانی بدون همراه داشتن مدارک لازم  برای تردد به عراق به مرزها  مراجعه می‌کنند که با توجه به نداشتن مدارک لازم امکان تردد آنها به عراق وجود ندارد و این خود باعث ایجاد مشکلاتی در مرزها می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول